Geen commentaar
ontwerp een hedendaags vrolijk met knipoog en sociaal logo voor onze stichting De Krachtcentrale 013
- Wedstrijd van: DeKrachtcentrale013
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 11-07-2019
Datum einde: 12-08-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


In tegenstelling tot andere logo-ontwerpen wijk ik af van het bestaande logo. Ik hou meer van grafische oplossingen met een opvallend beeldelement in een tekstlogo. In dit eenvoudige ontwerp laat ik het klavertjevier terugkomen omdat u in de opdracht aangaf dit mooi te vinden. Het logo is omkaderd om aan te geven dat samen, groepsgewijs, naar het geluk (klavertje) gezocht wordt.

Geen commentaar
In tegenstelling tot andere logo-ontwerpen wijk ik af van het bestaande logo. Ik hou meer van grafische oplossingen met een opvallend beeldelement in een tekstlogo. In dit ontwerp probeer ik uit te beelden wat in de gegeven bedrijfsomschrijving staat, namelijk dat ‘het uitruilen van ervaringen en sterke kanten de groep sterk maakt, vertrouwen geeft en zorgt voor een band’, d.m.v. de twee A’s. Ook hier wordt de kleur bepaald door de groei, het sterker worden.

Geen commentaar
In tegenstelling tot andere logo-ontwerpen wijk ik af van het bestaande logo. Ik hou meer van grafische oplossingen met een opvallend beeldelement in een tekstlogo. Hier zet de centrale mensen weer in hun kracht. Samen sterk mag gezien worden. Ik heb groen gekozen omdat het de bedoeling is dat je weer opbloeit en sterk wordt.