Ontwerp een hip en fris logo en visitekaartje voor een Coachings bedrijf
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Soulpower Coaching helpt mensen (voornamelijk vrouwen maar ik sluit geen mannen uit)die niet lekker in hun vel zitten. Ik ben Holistisch Coach en help de balans tussen lichaam en geest te vinden. Leren om bij jezelf te blijven. Acceptatie van jezelf en zijn wie je echt bent. Dit alles op een vlotte, down to earth manier van coachen.
Kernwaarden: Zelfvertrouwen, groei, ontspanning, avontuurlijk, balans, betrokken, positiviteit.
Doelgroep:
Voornamelijk vrouwen tussen de 30 en 45 jaar die meer balans zoeken in hun leven. Zij hebben een goede baan met een druk sociaal leven. Ze zoeken meer balans tussen lichaam en geest. Het zijn modebewuste vrouwen die houden van shoppen en ook bezig zijn met goede voeding en gezondheid. Winkelen oa bij de Bijenkorf en Zara en lezen de Elle, Happinez en VT wonen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Heb veel originele ontwerpen op pinterest gevonden.
Graag als basis zwart/ wit grijs of 2 van deze 3 kleuren. En dan 1 of max 2 andere kleuren erbij.
kleuren die ik mooi vind
Grijsgroen
Grijsblauw
warm zachtroze
Ik sta open voor eigen ideeën!
verder: vrouwelijk, zacht, fris, sprankelend, Scandinavisch design, pastel met zwart wit en/of grijs
De foto's heb ik erbij gedaan ter inspiratie voor de kleur en de sfeer... Niet voor het lettertype dat mag absoluut strak zijn!
raysudmeijer
-
-
Toelichting van de designer raysudmeijer:
bij deze ook het voorstel voor het visitekaartje.
-
raysudmeijer zegt
dank u voor de beoordeling. Zijn er nog dingen die u wilt zien of aangepast hebben?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer raysudmeijer:
Dag ik heb de kracht van de ziel vertaalt naar een vorm van cirkels die naar buiten groeien. Ik heb bewust hiervoor gekozen omdat die vormen zijn die zowel passen bij vrouwen als mannen.
-
Soul82 zegt :
Leuk!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-