Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Sandrovastgoed
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 160.00
  • Datum start : 16-05-2016 17:24
  • Datum einde : 30-05-2016 17:19
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 40
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het logo vormt een vast onderdeel van de bedrijfsnaam. SANDRO vastgoed is de volledige bedrijfsnaam. Het woord "vastgoed" is echter ondergeschikt. Het logo, bijvoorbeeld in de vorm van een "S", maar dan wel een bijzondere. Immers SANDRO werkt anders dan anderen.

Voorbeeld: De vroegere Bank met de S, waarbij de S op den duur synoniem werd voor de banknaam.

Het logo dient ook goed herkenbaar te zijn bij toepassing op bouwborden op locatie.

Bedrijfsomschrijving:

Voor SANDRO zijn de volgende kenwaarden belangrijk:

"Vertrouwen krijg je, betrouwbaar ben je":
Vertrouwen tussen mensen ontstaat. We luisteren goed naar onze gesprekpartners om elkaar goed te begrijpen. Zodoende kunnen we beter inspelen op uw vraag. In de communicatie met anderen zijn we open en oprecht.

"Puur & eigen":
We zijn trots op de dingen die we doen en durven ons daarbij kwetsbaar op te stellen. We respecteren verschillen in mensen en verschillende inzichten van onze gesprekspartners. Juist vanuit die verschillen vormt het aangaan van een samenwerking een uitdaging voor een creatief proces. Een proces dat leidt tot de beste oplossingen.

"Unieke creativiteit":
Met onze ideeën en concepten dagen wij onszelf uit om het verwachtingspatroon van de opdrachtgever te overtreffen. Soms “eenvoudig” terwijl anderen aan complexe oplossingen denken; soms “uniek” omdat de situatie dat nu eenmaal vraagt. 


De creativiteit en innovatie leiden altijd tot een meerwaarde.

SANDRO richt zich op herbestemming van bestaand vastgoed, kleinschalige gebiedsontwikkeling, procesverbetering en vernieuwend opdrachtgeverschap.

SANDRO initieert en ontwikkelt vastgoedprojecten waarbij wij ons in belangrijke mate richten op de (her)ontwikkeling en transformatie van bestaand vastgoed. Op een eigen wijze stellen wij partijen in staat om invulling te geven aan hun specifieke wensen. Daarbij denken we ook verder dan de kaders van de opdracht met als doel het beste rendement te realiseren. Onze kracht ligt in de onderlinge samenwerking waarbij respect en vertrouwen de basis vormen. Daarnaast denken wij verder dan de kaders van de opdracht.

Onze kracht zit dan ook in het voortraject, waarbij we binnen de gegeven omstandigheden de mogelijkheden maximaal benutten en oplossingsgericht werken op het snijvlak van stedenbouw, architectuur en gebruikskwaliteit. Vanuit die aspecten zoeken wij vroegtijdig een goede balans.

En voor de consument: Net verliefd geworden op die fantastische locatie. Echter voor het huis loopt u niet warm en geheel slopen wordt te kostbaar. Soms volstaat een transformatie van de buitenzijde van de woning. Met een “cosmetische” aanpak ontstaat misschien alsnog de woning van uw dromen.

of:

Al jaren woont u op een plek die prima bevalt. Toch ontbreekt er misschien iets aan uw woning. Wellicht gaan de kinderen binnenkort het huis uit, of krijgt u juist gezinsuitbreiding. Genoeg redenen die aanleiding kunnen zijn voor een veranderende behoefte.

Doelgroep:

SANDRO heeft zowel particuliere als zakelijke klanten. Het logo dient voor de particulier niet een te hoge drempel te veroorzaken c.q. een verkeerde associatie te geven. Voor de particulier willen we juist toegankelijk zijn in onze advisering. Vooral voor die situaties waarmee de architect "te duur" en als "te specialistisch" wordt ervaren en de aannemer als "te technisch". Met voldoende technische knowhow en creativiteit levert SANDRO hierbij de ideale mix.

Voor de zakelijke klant moet het logo voldoende professionaliteit uitstralen. Het gaat immers om grote investeringen, grote belangen. SANDRO weet hiermee zorgvuldig om te gaan. Deskundigheid is als vanzelfsprekend aanwezig.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Witte achtergrond, grijs en zwart zijn kleuren die aanspreken. Een klein accent met groen, om duurzaamheid te duiden. Dit kan als "dot" of een groene letter. In plaats van groen is "warm rood" ook denkbaar.

De naam SANDRO is gekozen omdat het een pakkende naam is. Daarnaast vormen de letters - min of meer per toeval - de volgende vastgoedgerelateerde woorden:

- Stedenbouw
- Architectuur
- Nieuwbouw
- Duurzaam
- Ruimtelijk
- Ontwikkeling

Het logo dient voorzien te worden van de slogan: "onderneming in ontwikkeling". Enerzijds duidt dit op de activiteiten die we doen, anderzijds is de onderneming zelf in ontwikkeling doordat behoeften in de markt veranderen en we daarop inspelen.

Visitekaartje op een standaard /gangbaar formaat ) enkelzijdig, met daarop:
- bedrijfsnaam + logo
- naam eigenaar: Marc Barenbrug
- M: 06-40016410
- E: info@sandro-vastgoed.nl
- I: www.sandro-vastgoed.nl

En tot slot wat we doen: initiëren | verbinden | adviseren

iG design
  • Logo # 609288 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Weg met de grijs, sombere achtergrond. Heb de grijstinten aangepast alsook het (gras) waarin het 3D-logo ligt. Succes!

    2. Sandrovastgoed zegt :

      denk dat dit 'm niet gaat worden. . Heb inmiddels een top 3 aangewezen voor mijzelf. Helaas zit je daar niet bij.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609284 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Aanpassing van een zwarte achtergrond naar een witte met aanpassing 3D dimensie logo 'S'. Succes!

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609280 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Hier heb ik de dubs (groen logo) op de zwarte punt geplaatst van de 'S'. Succes!

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609277 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      De letter 'S' als hoofdletter... wat beter... Jouw keuze...?

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609276 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      2e gevraagde aanpassing...
      persoonlijk ervaar ik dit niet als geslaagd... Jij beslist.

    2. Sandrovastgoed zegt :

      inderdaad, wordt er niet duidelijker op.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609275 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Je verzochte aanpassingen, de groene 'S'

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609178 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Jouw verzoek, mijn ontwerp...

      Persoonlijk vind ik dit ook een geslaagd logo. De letter 'S' is in de naam verwerkt. Boven de letter toch weer een groene link naar eco, stijlvol en eenvoudig vorm gegeven als een groen blad uit de natuur. Ook wel het vuur en passie van de onderneming als je bekijkt als een vlam... Mooi 'open' lettertype dat stijlvol, degelijk en strak in het pak zit. Succes!

    2. Sandrovastgoed zegt :

      De uitleg spreekt me erg aan. De uitwerking ook. Spiegelende S is fraai. Ik zal nog verbetersuggesties doen.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609174 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Jouw verzoek, mijn ontwerp...

      Hier is de achtergrond grijs, ook dit was mogelijk in je verzoek. De letter 'S' is dezelfde 'S' van het logo. Het heeft hier een metalen look mee gekregen met onderaan een bedje van gras (de gedachte van subtiel groen in dit ontwerp te verkrijgen). Succes!

    2. Sandrovastgoed zegt :

      te somber. Veel zwart veel grijs.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609169 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Jouw verzoek, mijn ontwerp...

      Hier heb ik gewerkt op een zwarte achtergrond omdat vele kleefborden meestal wit van basiskleur zijn. De letter 'S' is ook hier apart gevormd en zelfd de groene kleur gegeven. Assorteert goed met zwart en wit. Aan jou de keuze... Succes!

    2. Sandrovastgoed zegt :

      te veel zwart -> somber

    3. Sandrovastgoed zegt :

      lettertype SANDRO wel gaaf.

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609167 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Jouw verzoek, mijn ontwerp...

      Hier is het logo de letter 'S' in je 2e lievelingskleur en opgebouwd met ronde punten, van klein naar groot, de groei en diversiviteitpunten van het bedrijf. Het lettertype bevat ook deze ronde punten. Wat apart... Succes!

    2. Sandrovastgoed zegt :

      De dots vind ik erg origineel. Eigenzinnig (past wel bij me) en toch nog steeds een leesbare letter. Kun je het logo 'ns in groen maken. Of de S van het logo meteen toepassen in het woord Sandro. Weet niet wat dit doet met de leesbaarheid

    3. Sandrovastgoed zegt :

      De dots vind ik erg origineel. Eigenzinnig (past wel bij me) en toch nog steeds een leesbare letter. Kun je het logo 'ns in groen maken. Of de S van het logo meteen toepassen in het woord Sandro. Weet niet wat dit doet met de leesbaarheid

    4. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609164 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Jouw verzoek, mijn ontwerp...

      Ik heb het niet zo voor huisjes in een logo (te voor de hand liggend )... In dit logo heb ik een boom als logo gekozen. De groei van het bedrijf, het nieuwe eco-wonen, e.a... De boom os 'open' en bevat 2 kleuren die je graag ziet. De kruin van de boom is groen en stelt een stilistisch huis voor. Ook hier is er ruimte voor ontplooiing, openheid. Wens je de boom in één kleur, dit kan uiteraard. Hij verwijst ook naar het eco-bouwen... Succes!

    2. Sandrovastgoed zegt :

      De boom roept teveel GROEN associatie op.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609159 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Jouw verzoek, mijn ontwerp...

      Je vroeg naar een speciaal logo met de letter 'S'. Hier volgt zo'n letter. de 'S' werd omcirceld met een groene lijn. De 'S' staat centraal in haar taken en de groene circel is het allesomvattende van je onderneming. De logonaam is in een stijlvol lettertype geplaatst met link naar het logo(lijn). Succes!

    2. Sandrovastgoed zegt :

      heb hierbij een associatie met iets "medisch"

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo # 609150 voor Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer iG design:

      Jouw verzoek, mijn ontwerp...

      In dit ontwerp heb ik gewerkt met een klassiek lettertype wat staat voor degelijkheid en (h)erkenning. De logonaam werd aan elkaar gekleefd met telkens openingen. De openingen is de ruimte die je bedrijf geeft (vrijheid tussen ideeën en meningen).Alzo verkrijg je een logonaam op zich. Subtiel is de groene lijn... Succes!

    2. Sandrovastgoed zegt :

      Letter van SANDRO wel fraai maar niet voor deze toepassing. Res tis erg basic.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network