Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hi Petje, this one is getting stronger.
The word Ymagine is the more important word (as that is the company name ;-) whereas in your proposal the word empower is the word that reads the easiest.
Let me try to think along...
- Perhaps the Y can be become a bit more an Y?
- What if the bottom of the g is slightly rounded ?
- and what if the I is a bit shorter and there is a bright orange dot above the i ? (perhaps that also adds some cheerfulness.
Hi Ymagine
like the new proposal
Regard Petje

Geen commentaar
I like that you took the Ymagine -Empower (1 word reads as 2) and took it to a somewhat different font style! That s surely cleans up.
How could the design express more optimism, positivity, cheerfulness?
The first i of imagine should be a Y, also loose the dot on the I, which will also help make it a stronger r at the end of empower. Thanks for making and effort of creating something better of the concept "Imagine - Empower" :-)
Hoi Ymagine
Dankje wel ik heb hem aangepast :)
Mvg Petje

Geen commentaar
Hi Petje, top hoe je met m'n vraagstuk bezig bent en exploreert met mogelijkheden.
Met de beste wil van de wereld lees ik: Ymagime en emipomer (ipv ymagine en empower). Mocht je dat gefikst krijgen dan mag het ook een wat stevigere uitstraling krijgen (wat minder ielig) waardoor het ook volwassener en zelfverzekerder wordt

Geen commentaar
Dankjewel Petje voor je voorstel. Het ziet er zakelijk uit en lampjes zijn inderdaad een heel gebruikelijk symbool voor innovatie. Ik hoop echter op een logo wat iets meer de verbeelding (imagination) triggert, en waar bij voorkeur de letters zelf tot de verbeelding spreken.
Beste Dankje wel voor de feedback
ik was er nog mee bezig had hem verwijderd omdat ik hem nog beter wilde maken maar uw bericht krijg ik nu pas binnen :)