Dit is ook mijn gevoel... Is het mindfulness... therapie... Succes!
ontwerp een intrigerend, uitnodigend en modern logo voor een nieuw trainingsbureau
Datum start: 05-05-2017
Datum einde: 20-05-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Apart lettertype met een uniek cijfer '2'. Dit cijfer is in het logo herhaalden omgedraaid 2x. dit geeft de dynamiek van de training. Succes!

De evolutie van de TRAINING... Succes!

Thanks voor je mening. Hierna een 2e kleurrijk, dynamisch logo. Succes!
Veel beter in onze lijn. Echter het blijft toch nog te veel 'sport' oproepen. Er zijn een aantal ontwerpen die we 4 sterren hebben gegeven. Wellicht interessant om deze eens te bekijken.

Geplaatst op T-shirt... Succes!

Een jong, jeugdig, verfrissend lettertype dat spontaan geschreven oogt. De letters 'o' werden in 2 kleuren gestoken (man & vrouw) wat opgeteld het paarse cijfer '2' beoogt. het logo werd onder elkaar geschreven vanwege de optelbaarheid en het repetitief karakter van de letters 'o'. Succes!
Hallo ontwerper, ik waardeer je verklaring van je logo. Dit spreekt ons helaas te weinig aan. Het oogt ons inziens te weinig modern en meer passen voor een sportbedrijf. Mn ook door de keuze om de twee woorden onder elkaar te plaatsen. Kleuren zijn zeker verfrissend. Dank voor dit ontwerp