Geen commentaar
Ontwerp een kenmerkend logo voor een nieuwe Psychologiepraktijk!
Datum start: 03-05-2021
Datum einde: 17-05-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Beste Wine, hierbij een nieuw ontwerp. Ik heb het symbool voor psychologie gebruikt. De 23ste letter uit het Griekse alfabet (psi). In drie zachte geeltinten, waardoor het 'een gouden randje' krijgt;) Een rustig logo. Het symbool zou ook echt in goud kunnen, maar dit lijkt mij minder mooi en ietwat opzichtig.

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Wine, hierbij mijn ontwerp. Ik moest direct aan het verbindingsteken 'ampersand' denken. En heb dit teken gebruikt om in het beeldmerk het persoonlijke contact (vertrouwen) tussen cliënt en jou weer te geven/te benadrukken.
Beste Remarij,
Dank je wel voor je inzending!
De rust, kleurcombinatie en kleuraccenten spreken me in het ontwerp erg aan. Het idee achter het ampersand teken vind ik mooi en ik vind het een mooi teken, echter mijn eerste automatische reactie is het teken te ‘lezen’ als een en-teken. (Mijn zoontje zag er twee zittend pratende mensen in.) De neiging om het teken te lezen brengt mij in verwarring waardoor ik denk dat het niet op deze manier in het logo verwerkt moet worden. Wellicht kan je hier wat mee?
Hartelijke groet,
Wine Poeteray
Beste Wine, dank voor de feedback. Dat is altijd fijn. Wat grappig dát jouw zoontje er twee pratende mensen in ziet. Want dat stellen de ampersands ook voor:) Het gesprek, het persoonlijke contact. Maar ik ga verder met jouw feedback! Hartelijke groet, Renée