Geen commentaar
Ontwerp een krachtig logo voor een trainingsbureau!
Datum start: 30-11-2016
Datum einde: 14-12-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hartelijk dank voor de beoordelingen, als u nog aanpassingen wilt zien maak ik deze graag!

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar
Mooi, de naam in rood, opvallend.
De kring van mensen vind ik ook passend. Het rode figuur springt eruit, dat hoeft van mij niet per se: dus misschien de figuren in drie verschillende kleuren? En een 'open kring' vind ik symbolisch mooier, dan kunnen mensen erbij en is de uitnodiging sterker.

Geen commentaar
Dit logo spreekt me aan, het rode 'ding' associeer ik met een krachtige schilderstreek van een penseel. Het zou ook een levensweg kunnen zijn. Misschien dat het nog wel iets meer levensweg/schilderstreek kan zijn (geen idee wat de mogelijkheden zijn als ontwerper).

Geen commentaar
Goedemiddag,
Hiernaast ziet u een drietal verschillende concepten die ik heb geüpload. In één van de concepten is een eenhoorn uitgewerkt. Hiervoor is gekozen aangezien een eenhoorn kracht en energie uitstraalt. Daarnaast staat deze voor evolutie (transformatie) en verandering. Deze kernwoorden komen naar mijn mening overeen met die genoemd door u: betrouwbaar, doelmatig en creatief. Ook is er een concept uitgewerkt met daarin een driehoek en een oog. De driehoek staat voor communicatie (play-knop) en voor vooruitgang, doelmatig werken (wijst naar boven, naar voren). Het oog staat voor creativiteit en eveneens voor communicatie. Ten slotte is er een concept uitgewerkt waar het systematisch werk en samenwerking (connecties) meer centraal staan. Ik hoor graag feedback zodat ik de concepten eventueel kan aanpassen naar wens.
Met vriendelijke groet,
Saskia van den Hul
VandenHul Design
De connectie en verbinding zie ik absoluut terugkomen in dit logo. Toch doet het me meer denken aan een logo van een bouwbedrijf. Systemisch werk heeft veeleer te maken met de connecties tussen mensen en hun familiesysteem.
De kleuren spreken me niet aan.
Hartelijk dank voor de feedback! Ik heb het idee dat we er niet gaan komen met mijn eerst ingezonden concepten, dus heb ik twee nieuwe ontwerpen gemaakt. Ik heb voor een andere kleurstelling gekozen, maar dit kan kan natuurlijk altijd eenvoudig worden aangepast.

Geen commentaar
dit logo spreekt me meer aan; toch heb ik ook de associatie 'saai'; de kleuren spreken me niet aan.

Geen commentaar
Ontzettend origineel en creatief met die eenhoorn erbij. Toch vraag ik me af of de eenhoorn als beeld wel bij me past.