Je omschrijving is erg breed; van bedrijfsuitjes tot spelletjes voor kinderen en alles daar tussen in. Dit maakt het naar mijn idee lastig om een logo te maken gericht op de 'doelgroep'. Ik heb er daarom voor gekozen om een strak en eenvoudig logo te maken, waarbij je juist met fotografie de sfeer kunt bepalen. Het logo is te gebruiken als een soort stempel of sticker en kan op veel verschillende dingen worden toegepast. Adverteer je voor bedrijfsuitjes dan kun je het beeld daarop aanpassen, wil je juist familiespellen in de markt zetten dan kun je beeldmateriaal met meer kleur gebruiken in combinatie met het logo. Door het neutrale logo kun je dit goed combineren denk ik.
Ontwerp een leuk logo voor duurzame games!
Datum start: 26-05-2021
Datum einde: 31-07-2021
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit logo is een afgeleide van mijn ontwerp waarbij rond mijn 'doolhof' (spel) de letter 'G' (in groen) staat...