Geen commentaar
Ontwerp een logo en huisstijl voor een nieuw tv programma over het Buitenleven
Datum start: 21-12-2020
Datum einde: 28-12-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

logo presentation

logo presentation

a color variation

Here is my concept for your logo based on the hammock [the tree net], placed in the negative space of a circular form [letter "o"] symbolizing outdoors, open space.
The hammock is transformed from a face mask, a symbol of the pandemic, closed space, movement restriction, while the hammock refers to a healthy life, open space, freedom of movement, the joy of life.
The "NL" in orange color refers to the Dutch speaking area, the Netherlands and Flanders. The logo tagline is optional.
The design is clean, simple, modern, friendly looking, full of hidden meanings, and positive messages, It is suitable for online and offline media. It works great both with a single and multiple colors, at all sizes and on different backgrounds and materials.
Your feedback in Dutch or English is welcome.
Please, don't forget to enlarge/click on the image to see the actual colors and details.
Best regards,
Lyra