Ontwerp een logo en huisstijl voor een nieuw tv programma over het Buitenleven
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
Buitenleven is hét nieuwe inspiratieprogramma op het gebied van kamperen, natuur, reizen, recreatie en outdoor activiteiten. Elke aflevering staat een ander thema centraal. Zo gaan we opzoek naar de beste campers en vakantiewoningen, testen we de leukste buitensporten uit en reizen we af naar de mooiste plekken van Vlaanderen en Nederland.
Een tv-programma voor mensen die optimaal willen genieten van hun vrije tijd en houden van het (actieve) buitenleven. Met het programma willen we de kijker inspireren en stimuleren om de grote diversiteit aan prachtige omgevingen en activiteiten in het buitenleven te (her)ontdekken.
Het logo en huisstijl moet worden doorgetrokken naar de website. We laten jullie vrij in jullie creatieve proces, maar de boodschap en gevoel van "Buitenleven" moet direct duidelijk zijn.
En ook belangrijk, het moet positiviteit uitstralen. Commerciële bedrijven die diensten of producten aanbieden omtrent buitenleven (zoals caravanverkoop, jachtbouwers, vakantiewoningen, outdoor-activiteiten) kunnen namelijk ook adverteren in het programma. Dus houd daar rekening mee in de vormgeving van het logo en de huisstijl en achtergrond foto's.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
lyra
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer lyra:
logo presentation
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer lyra:
logo presentation
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer lyra:
a color variation
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer lyra:
Here is my concept for your logo based on the hammock [the tree net], placed in the negative space of a circular form [letter "o"] symbolizing outdoors, open space.
The hammock is transformed from a face mask, a symbol of the pandemic, closed space, movement restriction, while the hammock refers to a healthy life, open space, freedom of movement, the joy of life.
The "NL" in orange color refers to the Dutch speaking area, the Netherlands and Flanders. The logo tagline is optional.
The design is clean, simple, modern, friendly looking, full of hidden meanings, and positive messages, It is suitable for online and offline media. It works great both with a single and multiple colors, at all sizes and on different backgrounds and materials.
Your feedback in Dutch or English is welcome.
Please, don't forget to enlarge/click on the image to see the actual colors and details.
Best regards,
Lyra
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-