Beste Sven,
Wat gaaf, een logo voor een tv-programma. Die wedstrijd wil iedereen wel winnen.
Hierbij mijn bijdrage. Ik heb hem subtiel gehouden. Bij het woord BUITEN is de U een openstaande deur naar buiten, die je uitnodigt om je huis te verlaten.
Het woord leven is voorzien van een L met een subtiel hartje en als ik naar buiten ga, zie ik graag vlinders. Maar die vlinder kan ook worden weggelaten. De poot van de L heb ik doorgetrokken om het woord Leven te onderstrepen.
Ik heb het logo zo gemaakt dat het ook in 1 kleur kan worden afgedrukt. Een voorbeeld heb ik hiervan bijgevoegd. Ik stel me voor dat dan of de kleur wit wordt gebruikt, of een donkere kleur wordt afgevangen uit de foto. Zodat het er wel is, maar niet storend werkt.
Ik hoop dat je het mooi vindt.
Hartelijke groet,
Margriet.
Ontwerp een logo en huisstijl voor een nieuw tv programma over het Buitenleven
Datum start: 21-12-2020
Datum einde: 28-12-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

