Geen commentaar
Ontwerp een logo en kleurenpalet voor een startende haptonomiepraktijk gericht op vrouwen
Datum start: 06-02-2015
Datum einde: 20-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



wederom raaf. zie ander ontwerp voor uitleg. Dit keer met een fijner lettertype

Beschrijving raaf : De raaf is een boodschapper en staat voor gedaanteverwisseling, zelfreflectie, verandering in het bewustzijn, connectie met voorouders en het vermogen om licht in de duisternis te zien.
iets wat denk ik wel past bij jou werk!
Hoi miriam. Ik blijf bij achter mijn designs staan. Naar mijn mening word haptonomie te klein als je hem kantelt en zal jeje logo niet klein kunnen gebruiken. Verder vind ik de spatiëring ook niet grafisch verantwoord. Maar goed iedereen heeft zijn eigen visie! Ik blijf iig achter deze designs staan. Succes met kiezen!

Geen commentaar
simpel modern/lieflijk logo. Met de 'plant/bonenstaak' aan de zijkant kan je willen vertellen dat mensen opwaarts gaan en weer liefde voor zichzelf vinden. (het hartje, gemaakt uit 2 bladeren) deze plant is op veel manieren in uitingen terug te brengen over een foto heen of als achtergrond van bijv. briefpapier!
hi leuk bedacht! ik vind het nog wat te meisjes achtig. het mag van mij wat strakker. ik heb net voorbeelden toegevoegd aan mijn profiel. deze worden zo wel zichtbaar