Deze bevalt mij persoonlijk erg goed. Het overall logo is een oog. Daarin met eenvoudige teksten gewerkt. Insight komt vanuit het oogpunt.
Ontwerp een logo + huisstijl voor het event 'UX-insight'
Datum start: 07-07-2016
Datum einde: 14-07-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De laatste inzending van mijn kant - de 3 letters UXI gebruikt in een ikoon-vorm. Er is uiteraard vanalles mee te doen qua kleur, grootte en mooie filters om eea 3D uiterlijk te geven bijvoorbeeld.
De X en de O maken een poppetje, dus een 'user'.
de 3/4 circel is de U, waarin het poppetje de ervaring beleeft.
LizzBol,wat leuk dat je zoveel ideeën hebt en er achter elk logo weer een eigen gedachte zit. Toch is de stijl niet helemaal de stijl die we zelf voor ogen hebben. Bedankt voor al je inspiratie

Dit logo is wat frivoler, met de indruk van een 'veer' en de eenvoud van de tekst, goed bruikbaar in een huisstijl

Deze is strak genoeg om door te voeren in huisstijl en flyers op een evenement :-)

Geen commentaar

Created a character out of the name. I stronlgy believe you need personalization of a logo for a User Experience event.
Hi LizzBol, bedankt, leuk idee, toch gaan we zelf voor een meer abstract logo. Kun je daar wat mee?