Geen commentaar
Ontwerp een logo + huisstijl voor het event 'UX-insight'
Datum start: 07-07-2016
Datum einde: 14-07-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Ik ben nog benieuwd wat u van dit logo vindt. Mvg
Beste Y-graphic, Mooi logo, mooi kleurgebruik...alleen zoeken we zelf naar iets meer eenvoud. Ook is UX een samenhangende term..door de U in de X te plaatsen verlies je die herkenbaarheid. Wellicht heb je de associatie van insight met inside?

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste Y-graphic, bedankt voor je inzending. Het logo ziet er goed uit, maar komt op ons een beetje gesloten en afstandelijk over, terwijl we juist willen uitdragen dat we een open community zijn die kennis en ervaringen met elkaar delen.