Ontwerp een logo van Shirt99 - webwinkel voor t-shirts
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
- Shirt99
- Shirt99.com
- Shirt99 (met payoff: design your shirt)
- Shirt99.com (met payoff: design your shirt)
Bedrijfsomschrijving:
Shirt99 is een (nog te starten) webwinkel waar consumenten shirts met allerlei opdrukken kunnen bestellen. Er kan in diverse categorieen uit opdrukken gekozen worden (o.a. humor, actualiteit, dance, sport, art, etc). Daarnaast kan de consument zelf een afbeelding of foto uploaden, welke dan op een t-shirt naar keuze kan worden afgedrukt.
De naam Shirt99 is gekozen omdat we een veelheid aan opdrukken zullen aanbieden en dat de prijs van de shirts altijd eindigt op 99 cent (dus bijv. € 9,99 of € 19,99). En omdat het lekker bekt en makkelijk te onthouden is.
Doelgroep:
Iedereen die t-shirts draagt en die houdt van een leuke/opvallende shirtopdruk (die je niet in de reguliere winkel kunt kopen). De kerndoelgroep zal 16 - 35 jaar zijn. Mannen en vrouwen. Er zal ook een t-shirt assortiment beschikbaar zijn voor kids.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Qua kleuren laat ik het over aan jullie creativiteit. Zorg er wel voor dat het logo in alleen zwart en in diapositief overeind moet kunnen blijven staan.
aartvansanten
-
-
Toelichting van de designer aartvansanten:
zwartwit is wat lastiger
-
Shirt99 zegt :
Zwartwit blijft inderdaad niet overeind staan...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer aartvansanten:
een eerste poging, zal ik hier verder op doorborduren?
-
Shirt99 zegt :
Beste Aart, dank voor je inzending! Denk dat dit hem niet gaat worden. De rationale achter het grafische elementje in het logo (twee mannetjes, 2 'i'-tjes?) is mij niet geheel duidelijk. Maakt het woord shirt daarmee ook wat lastiger leesbaar. Verder is het tamelijke schuine font niet strak genoeg naar mijn smaak. Thanks!
-
aartvansanten zegt
bedankt voor de snelle beoordeling, ik ga verder puzzelen
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-