Geen commentaar
Ontwerp een logo voor coaching- en adviesbureau.
- Wedstrijd van: Anjo Pluijmers
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 24-10-2017
Datum einde: 07-12-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooi kleurrijk beeld alleen niet voor mijn bedrijf.
Klopt, uw voorkeur gaat uit naar shutterstock-logo's, merk ik... Helaas
Wat bedoelt u met deze opmerking?
Hoi Anjo,
Laat mijn opmerking maar links liggen. Het is gewoon een bedenking dat ik de basis enkele beelden herken uit databanken. Ik probeer telkens om een nieuw beeld te creëren op basis van de input die ik lees.
Ik ben hier nog maar een paar weken actief, maar ik heb mijn twijfels... Misschien zouden alle wedstrijden beter gesloten zijn zoals sommige. Geen inkijk op andere ontwerpen(rs) schept een betere context, en dan kan ik ook geen zulke flauwe opmerkingen maken ;-)
Dank je wel voor je toelichting. N.a.v. je opmerking ben ik natuurlijk gaan kijken op shutterstock en ik kan daardoor je opmerking plaatsen.
Mijn excuses hiervoor.

Geen commentaar
Mij is bijvoorbeeld gevraagd om dit beeld voor te stellen voor een andere zorg-wedstrijd momenteel actief. Mogelijks is dat aan andere ontwerpers ook gevraagd, want ik zie ook ontwerpen voor jullie daar terugkomen... Ik heb dit licht aangepast om aan hun vraag tegemoet te komen, maar ik heb toch andere voorstellen 'ontworpen' voor hen.
Dank je wel voor het delen van je ervaring. De vraag over uniekheid heb ik bij Brandsupply neergelegd.

Enkel de typografie verschilt in de naamgeving.
Het beeld spreekt mij niet aan. Te abstract.
Oké.

Het beeldlogo is in de drie gevallen hetzelfde, de typografie verschilt.
Indien het logo in de smaak valt, wil ik gerust een kleurenversie maken.
Als ondertitel mogelijks 'mantelzorgvriendelijke ondersteuning' of 'mantelzorgvriendelijke coaching'?
Dank je wel voor je toelichting.
Mooi ontworpen maar ik voel geen klik met dit ontwerp. Het roept teveel het beeld van uitvallen op.
Zo had ik het niet bekeken.