Ontwerp een logo voor de nieuwe stichting N.C.E.I.
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: Artifexamsterdam
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 199.00
- Datum start : 24-04-2013 10:42
- Datum einde : 15-05-2013 09:37
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 33
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Een verfrissend logo waar, kunst, cultuur en erfgoed in terugkomen.
Het logo wordt voor standaard doeleinden gebruikt, zoals briefpapier e.d.
Bij voorkeur de naam van de de stichting volledig uitgeschreven in logo verwerken.
Bedrijfsomschrijving:
Nederlands cultureel erfgoed is belangrijk voor de kwaliteit, het functioneren en het karakter van de Nederlandse samenleving. De overheid doet veel om dat erfgoed te identificeren, conserveren en beheren, evenals musea en wetenschappelijke instellingen. Het erfgoed krijgt aandacht in het onderwijs en van de media. En een deel van het erfgoed is voor het publiek toegankelijk.
1. De doelstelling van de stichting is:
0) het ontwikkelen, realiseren en uitvoeren van (kwalitatief hoogwaardige) culturele en (multi)mediale projecten voor en over het Nederlandse cultureel erfgoed.
O) het ontwikkelen en inzetten van creatieve en vernieuwende concepten voor samenwerking tussen erfgoedinstellingen, de creatieve sector (kunst en cultuur, design, media en uitgeverij), toerisme en recreatie, onderwijsinstellingen, commerciële partijen en publiek;
O) het ontwikkelen, realiseren en exploiteren van (multi)mediale platforms die maatwerk combinaties van programma-aanbod van verschillende partijen (waaronder erfgoedorganisaties, culturele instellingen, horeca en toeristische bedrijven, en commercieel bedrijfsleven) presenteren aanbieden aan publiek;
Doelgroep:
Wij richten ons primair op 3 doelgroepen, te weten:
1.Kunst- en cultuurliefhebbers (brede doelgroep variërend van de cultuurfans tot de groep die een latente behoefte heeft aan cultuur educatie).
2.Bedrijfsleven (bedrijven die cultuur een warm hart toedragen en relatiemarketing toepassen met als rode draad kunst, cultuur en erfgoed).
3.Jongeren die ontvankelijk zijn voor kunst, cultuur en historie.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
ahdejong
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-