Een tweede concept, een sportief dynamisch logo, uitermate geschikt voor diverse toepassingen als bijvoorbeeld kleding. Het sterkste punt van het logo is dat als het woordmerk los wordt gezien van het beeldmerk, het logo nog steeds herkenbaar is. Dit zorgt voor een wederzijdse werking, door het consistente ontwerp.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd
Ontwerp een logo voor een
- Wedstrijd van: Brave fitness
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 13-07-2014
Datum einde: 29-07-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Brave fitness, een stoer merk, gericht op een vrouwelijke doelgroep. Dit vraagt om een krachtig logo, dat sterk toepasbaar is, ook op de diverse media. Ik heb het logo sfeer meegegeven, door middel van het gebruik van sterke kleuren samen met ruwe typografie. Het is een beeld dat makkelijk herkend wordt en dat een energieke uitstraling heeft. Het beeldmerk perfect in groot formaat, klein formaat en op verschillende ondergronden. Ik hoop dat ik u kan inspireren met mijn ontwerp!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde