en nog een ander voorstel..
Ontwerp een logo voor een HOCKEYWINKEL
- Wedstrijd van: Rob Streefkerk
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-01-2015
Datum einde: 20-01-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


k wil mij nergens mee bemoeien maar heeft u gezien dat de ontwerper het woord hockey verkeerd heeft gespeld in het logo.
misschien wel bewust?
Hadden we gezien, maar ondanks leuke accenten hebben we niet de "klik" naar dit logo.

Ons eerste voorstel voor uw logo,
- Eigentijds, Zeer robuust en kan een lange tijd mee.
- Modern, Strak ontwerp.
- Simplistisch, Een duidelijk logo waar kracht en uitstraling achter zit.
- Duidelijke kleuren met een boodschap.
- Toepasbaar, Op vele voorwerpen.
qua kleur kunnen we natuurlijk alle kanten op, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai (adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een voorbeeld van een complete huisstijl gaan ontwerpen. We kunnen verschillende elementen gebruiken voor de huisstijl, we horen graag van u. U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleurschakering.
Mvg Mark
Ik wil mij nergens mee bemoeien maar heeft u gezien dat de ontwerper het woord hockey verkeerd heeft gespeld in het logo.
We missen de "urban" look en feel. De DNA verwerking is misschien net te voor de hand liggend en geeft niet echt toegevoegde waarde. Het is te strak.