Ontwerp een logo voor een nieuw fashionlabel

Datum start: 04-04-2013

Datum einde: 08-05-2013

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
Ajee

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een logo voor NoGreenBananas
Ontwikkel een modern logo voor een nieuw fashionlabel. Het logo moet fris, fun en warmte uitstralen en eigentijds zijn. Het logo moet bruikbaar zijn op verschillende soorten stof, papier, leer, kunststof. Het logo zelf moet al zo bijzonder zijn dat je het op een t-shirt of tas kan zetten. Het moet groot te gebruiken zijn en klein (necklabels, hangtags).

Bedrijfsomschrijving


NoGreenBananas
NoGreenBananas is er speciaal voor vrouwen vanaf 50+. Uiteraard mogen ook jongere vrouwen het dragen want ze benijden de oudere vrouwen.
NoGreenBananas is een fashionlabel dat verkocht wordt via het web. De webshop heet ook NoGreenBananas. Dat wil niet zeggen dat alleen het NGB label daar verkocht wordt. Andere labels – ‘goedgekeurd’ – door 50+ generatie worden daar ook verkocht. Deze producten zijn met zorg geselecteerd. Ook bekende labels kunnen verkocht worden, maar dan wel de items waarvan NGB zegt ‘dat is leuk voor onze cliënten’. De producten zijn vnl. accesoire-like. Denk daarbij aan tassen, shawls, hoeden, sieraden en wat we maar nog leuk vinden. hoge kwaliteit, hele mooie materialen, fun, origineel, bijzonder in kleur/formaat/vorm.

Doelgroep


Doelgroep
NoGreenBananas is er voor iedereen maar richt zich in marketing en publiciteit op de 50+ doelgroep. Leuke, actieve, originele, authentieke vrouwen. Elk boek gelezen, elke workshop gedaan…time for fun, no bullshit anymore, genieten en er geweldig uit zien op een eigen oorspronkelijke en authentieke manier. Hang naar kwaliteit en single pieces, want liever kwaliteit dan kwantiteit.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleurgebruik
Het logo moet in verschillende kleuren te gebruiken zijn. Frisse maar warme kleuren. (Er is ’n verschil tussen oranje en oranje.). Ik kan me ook voorstellen dat het logo meerdere kleuren heeft maar dat moet ook inwisselbaar zijn. De vorm is vast de kleur(en) wisselen….zoiets.

Kernwoorden zijn: classy (not classic), zwierig, warm, fun, luxe, eigentijds/modern, fashion.

Waarom NoGreenBananas: 'n tijdje terug zei een zeer mooie en fashionable en eigenzinnig geklede vrouw van tegen de 70 jaar: "I have no more time for green bananas'.
En daar is alles mee gezegd qua lifestyle & mindset!

Designer: reclamekenners.nl reclamekenners.nl
logo-reclamekennersnl-lxeLd2H2

Geen commentaar

reclamekenners.nlreclamekenners.nl

Goedemiddag, ik hoop dat dit frisser en zwieriger is. m.v.g.henrico

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-reclamekennersnl-g964XlHk

Geen commentaar

Dorothe StraeterDorothe Straeter

Hartelijk dank voor jouw inzending. Het spijt me, maar het spreekt me helemaal niet aan. Ik vind het erg donker. Het voelt 'zwaar'. Hoe zou het zwierig, fun, eigentijds, classy, luxe, warm kunnen worden?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-reclamekennersnl-GZniW1aa

reclamekenners.nlreclamekenners.nl

Goedeavond, bij deze mijn voorstel voor uw logo, feedback is van harte welkom, ik ben erg benieuwd wat u er van vind.

Het logo is opgemaakt in adobe illustrator, en is vector based (te vergroten zo groot u wil zonder kwaliteitsverlies) verder aan te leveren in elk bestandsformaat.

Mocht dit logo u bevallen kan ik een eventueel huisstijl voorstel doen.

m.v.g. henrico van suylekom. facebook.com/reclamekenners.nl

Dorothe StraeterDorothe Straeter

Hey. Dank! Ik had hier mijn comments opgegeven. Maar er staat niks. Dat is wonderlijk. Ik vind het erg mooi. Maar ik associeer het meer met een fruitbar o.i.d. en niet met een fashionlabel. Als ik een fruitbar had o.i.d. dan was ik meteen verkocht.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.