Eigentijds, fun en energiek logo in warme vrouwelijke tinten. De groene banaan, waar we niet op willen wachten, springt in het oog. De associatie met de naam wordt zo beter onthouden door de klant.
Ontwerp een logo voor een nieuw fashionlabel
- Wedstrijd van: Dorothe Straeter
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 04-04-2013
Datum einde: 08-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



knipoog naar popart, lachende banaan, hip en eigentijds, in diverse kleuren te gebruiken, in dit geval zachte warme vrouwelijke tinten.

Hip ontwerp, beetje popart, kan gebruikt worden in allerlei kleuren (zelfs in groen:). De banaan 'lacht', waardoor logo positieve uitstraling krijgt.
Dank. Hoe zou het eruit zien in zachtere/warmere kleuren?
ik vind het simpel en leuk en daarom ook verrassend en ja...popart...dank!! je hoort van mij
Bedankt voor uw reactie. Ik zal kijken of ik het logo in zachtere kleuren kan maken.