Ontwerp een logo voor een nieuw fashionlabel

Datum start: 04-04-2013

Datum einde: 08-05-2013

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
Ajee

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een logo voor NoGreenBananas
Ontwikkel een modern logo voor een nieuw fashionlabel. Het logo moet fris, fun en warmte uitstralen en eigentijds zijn. Het logo moet bruikbaar zijn op verschillende soorten stof, papier, leer, kunststof. Het logo zelf moet al zo bijzonder zijn dat je het op een t-shirt of tas kan zetten. Het moet groot te gebruiken zijn en klein (necklabels, hangtags).

Bedrijfsomschrijving


NoGreenBananas
NoGreenBananas is er speciaal voor vrouwen vanaf 50+. Uiteraard mogen ook jongere vrouwen het dragen want ze benijden de oudere vrouwen.
NoGreenBananas is een fashionlabel dat verkocht wordt via het web. De webshop heet ook NoGreenBananas. Dat wil niet zeggen dat alleen het NGB label daar verkocht wordt. Andere labels – ‘goedgekeurd’ – door 50+ generatie worden daar ook verkocht. Deze producten zijn met zorg geselecteerd. Ook bekende labels kunnen verkocht worden, maar dan wel de items waarvan NGB zegt ‘dat is leuk voor onze cliënten’. De producten zijn vnl. accesoire-like. Denk daarbij aan tassen, shawls, hoeden, sieraden en wat we maar nog leuk vinden. hoge kwaliteit, hele mooie materialen, fun, origineel, bijzonder in kleur/formaat/vorm.

Doelgroep


Doelgroep
NoGreenBananas is er voor iedereen maar richt zich in marketing en publiciteit op de 50+ doelgroep. Leuke, actieve, originele, authentieke vrouwen. Elk boek gelezen, elke workshop gedaan…time for fun, no bullshit anymore, genieten en er geweldig uit zien op een eigen oorspronkelijke en authentieke manier. Hang naar kwaliteit en single pieces, want liever kwaliteit dan kwantiteit.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleurgebruik
Het logo moet in verschillende kleuren te gebruiken zijn. Frisse maar warme kleuren. (Er is ’n verschil tussen oranje en oranje.). Ik kan me ook voorstellen dat het logo meerdere kleuren heeft maar dat moet ook inwisselbaar zijn. De vorm is vast de kleur(en) wisselen….zoiets.

Kernwoorden zijn: classy (not classic), zwierig, warm, fun, luxe, eigentijds/modern, fashion.

Waarom NoGreenBananas: 'n tijdje terug zei een zeer mooie en fashionable en eigenzinnig geklede vrouw van tegen de 70 jaar: "I have no more time for green bananas'.
En daar is alles mee gezegd qua lifestyle & mindset!

Designer: DesignedbyMichelle DesignedbyMichelle
logo-designedbymichelle-geTcEWHI

DesignedbyMichelleDesignedbyMichelle

Beste Dorothe,

Fijn dat mijn logo u aanspreekt.
Ik heb bij deze logo's de kleuren iets zachter/warmer gemaakt wat misschien wat beter aansluit bij de doelgroep.
Ik ben benieuwd wat u er van vindt.

Met vriendelijke groet,
Michelle

Dorothe StraeterDorothe Straeter

Dank Michelle. Ik kom z.s.m. bij je terug met reactie

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-designedbymichelle-fO5eTiGu

DesignedbyMichelleDesignedbyMichelle

Logo NoGreenBananas met tekst in het midden.

Dorothe StraeterDorothe Straeter

verrassend! Het zou er heel classy uit kunnen gaan zien met een kwinkslag (het fun aspect) vanwege de banaan in het logo terwijl ik "banaan" in het logo zo ontzettend voor de hand en te makkelijk vind eigenlijk. Kan jet het in nog wat andere kleuren aangeven. Zachte, warme kleuren?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-designedbymichelle-ellvfpsu

DesignedbyMichelleDesignedbyMichelle

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn eerste voorstel voor het logo van NoGreenBananas.
Het is geïnspireerd op de franse lelie met daarin twee bananen verwerkt.
Ik sta open voor feedback en ben erg benieuwd wat u er van vindt.

Met vriendelijke groet,
Michelle

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.