Ontwerp een logo voor een nieuw fashionlabel

Datum start: 04-04-2013

Datum einde: 08-05-2013

Totaal budget: € 299.00
Nieuwste inzending
Book cover
Ajee

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een logo voor NoGreenBananas
Ontwikkel een modern logo voor een nieuw fashionlabel. Het logo moet fris, fun en warmte uitstralen en eigentijds zijn. Het logo moet bruikbaar zijn op verschillende soorten stof, papier, leer, kunststof. Het logo zelf moet al zo bijzonder zijn dat je het op een t-shirt of tas kan zetten. Het moet groot te gebruiken zijn en klein (necklabels, hangtags).

Bedrijfsomschrijving


NoGreenBananas
NoGreenBananas is er speciaal voor vrouwen vanaf 50+. Uiteraard mogen ook jongere vrouwen het dragen want ze benijden de oudere vrouwen.
NoGreenBananas is een fashionlabel dat verkocht wordt via het web. De webshop heet ook NoGreenBananas. Dat wil niet zeggen dat alleen het NGB label daar verkocht wordt. Andere labels – ‘goedgekeurd’ – door 50+ generatie worden daar ook verkocht. Deze producten zijn met zorg geselecteerd. Ook bekende labels kunnen verkocht worden, maar dan wel de items waarvan NGB zegt ‘dat is leuk voor onze cliënten’. De producten zijn vnl. accesoire-like. Denk daarbij aan tassen, shawls, hoeden, sieraden en wat we maar nog leuk vinden. hoge kwaliteit, hele mooie materialen, fun, origineel, bijzonder in kleur/formaat/vorm.

Doelgroep


Doelgroep
NoGreenBananas is er voor iedereen maar richt zich in marketing en publiciteit op de 50+ doelgroep. Leuke, actieve, originele, authentieke vrouwen. Elk boek gelezen, elke workshop gedaan…time for fun, no bullshit anymore, genieten en er geweldig uit zien op een eigen oorspronkelijke en authentieke manier. Hang naar kwaliteit en single pieces, want liever kwaliteit dan kwantiteit.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleurgebruik
Het logo moet in verschillende kleuren te gebruiken zijn. Frisse maar warme kleuren. (Er is ’n verschil tussen oranje en oranje.). Ik kan me ook voorstellen dat het logo meerdere kleuren heeft maar dat moet ook inwisselbaar zijn. De vorm is vast de kleur(en) wisselen….zoiets.

Kernwoorden zijn: classy (not classic), zwierig, warm, fun, luxe, eigentijds/modern, fashion.

Waarom NoGreenBananas: 'n tijdje terug zei een zeer mooie en fashionable en eigenzinnig geklede vrouw van tegen de 70 jaar: "I have no more time for green bananas'.
En daar is alles mee gezegd qua lifestyle & mindset!

Designer: vin_cent vin_cent
logo-vin-cent-saKiFvmq

vin_centvin_cent

op verschillende items

Dorothe StraeterDorothe Straeter

ik vind het enig!. Ik ga het woensdagavond voorleggen aan een aantal mensen. Je hoort van me!!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-vin-cent-UFzHBOJk

Geen commentaar

vin_centvin_cent

Niet echt als logo te gebruiken ( actergrond ) maar geeft een indicatie wat je er mee kunt doen, bv te gebruiken voor poster / andere reclame ...

Dorothe StraeterDorothe Straeter

heel erg leuk, kom er zsm op terug!!

dbmichondbmichon

Hoi Vincent, jouw stijl spreekt me aan. Ik heb misschien een opdracht voor je! Zou je een mailtje kunnen sturen naar: dominiquemichon@hotmail.com? Bedankt, ik hoor graag van je. Dominique

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-vin-cent-TdfYNVvk

vin_centvin_cent

Mogelijke varianten

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-vin-cent-RmiNxslk

vin_centvin_cent

Hello, heb geprobeerd een vrouwengezicht na te bootsen aan de hand van bananen is de knipoog naar het merk. grtz !

aimeedisaimeedis

Briljant!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.