Beste Ariane,
hierbij zend ik mijn concept voor uw logo in. Graag ontvang ik hierover feedback.
Alvast bedankt,
Vincent de Jager
ontwerp een logo voor een nieuw in de markt te zetten concept. Het concept heeft als thema; Loslaten van de traditionele bankwereld & dienstverlening terwijl zichtbaarheid wordt vergroot, imago verbet
- Wedstrijd van: Ariane Frijstein
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-08-2013
Datum einde: 23-09-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik stuur je de tekst nogmaals toe omdat ik denk dat die niet helemaal duidelijk is geweest bij het aanmaken van de wedstrijd.
Je logo is wel interessant, misschien dat je met onderstaande tekst beter uit de voeten kunt.Ik zou de kleuren graag wat spannender wensen.
Dank voor je moeite.
Naam Wedstrijd:
“It’s all in the bank”
ontwerp een logo voor een nieuw in de markt te zetten concept.
Het concept heeft als thema; Loslaten van de traditionele bankwereld & dienstverlening terwijl zichtbaarheid wordt vergroot, imago verbetert en alle relaties (klanten) de gewenste en/of meer service ontvangen.
Bedrijfsomschrijving:
Het is een concept dat ik ontwikkeld heb en verder wil uitrollen. Het bestaat nog niet. Het doel is een aantal potentiële relaties te benaderen om het concept onder de aandacht te brengen en daarmee draagvlak te creëren en het in te voeren.
Doelgroep:
De bankwereld
Behoefte:
Dit logo dient alles te zeggen over het concept. Daarnaast dient het geschikt te zijn voor doorontwikkeling voor website, marketing en presentaties. Het moet een zakelijk en strak logo zijn.