Ontwerp een logo voor een nieuw online training ter betering van je effectieve leessnelheid
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
Behoefte:
Naam van het bedrijf: Leesprofs
Het product
Leesprofs heeft als dubbele betekenis: ‘leesprofessionals’ of ‘leesprofessoren’.
Leesprofs biedt een interactieve, online training ter verbetering van de effectieve leessnelheid.
‘Effectieve leessnelheid’ houdt in: geconcentreerder, sneller lezen mét meer begrip.
In 10 tot 12 uur worden vaardigheden aangeleerd waarmee je een nieuwe leestechniek ontwikkelt.
Een E-coach begeleidt de cursist online en geeft tips, aanwijzingen en beantwoordt vragen.
Doelgroepen
Scholieren, studenten, bedrijven (professionals die veel tekst moeten lezen) & particulieren.
Het bedrijf
Leesprofs richt zich op de Nederlandse markt en valt onder Proread. Proread bestaat sinds 1967 en geeft vandaag de dag leestraining in 35 landen. Naar schatting hebben inmiddels 5 miljoen mensen de training gevolgd. Docenten staan hierbij steeds ‘live’ voor een groep cursisten. Nieuw aan Leesprofs is dat het programma volledig online is, en de cursist zelf tijdstip & plek bepaalt.
Het product
Leesprofs heeft als dubbele betekenis: ‘leesprofessionals’ of ‘leesprofessoren’.
Leesprofs biedt een interactieve, online training ter verbetering van de effectieve leessnelheid.
‘Effectieve leessnelheid’ houdt in: geconcentreerder, sneller lezen mét meer begrip.
In 10 tot 12 uur worden vaardigheden aangeleerd waarmee je een nieuwe leestechniek ontwikkelt.
Een E-coach begeleidt de cursist online en geeft tips, aanwijzingen en beantwoordt vragen.
Doelgroepen
Scholieren, studenten, bedrijven (professionals die veel tekst moeten lezen) & particulieren.
Het bedrijf
Leesprofs richt zich op de Nederlandse markt en valt onder Proread. Proread bestaat sinds 1967 en geeft vandaag de dag leestraining in 35 landen. Naar schatting hebben inmiddels 5 miljoen mensen de training gevolgd. Docenten staan hierbij steeds ‘live’ voor een groep cursisten. Nieuw aan Leesprofs is dat het programma volledig online is, en de cursist zelf tijdstip & plek bepaalt.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
niki
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-