Hier een voorbeeld van het logo op de kaft van een boek.
Ontwerp een logo voor een nieuw online training ter betering van je effectieve leessnelheid
Datum start: 25-01-2016
Datum einde: 08-02-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Ik kon het niet laten om nog een tweede creatief logo te ontwerpen.
Het beeldmerk vorm een vliegende uil.
De uil staat voor wijsheid (profs) en de vleugels van de uil bestaan uit bladzijdes uit een boek. De cover van het boek vormt de onderkant van de uil.
Mvg, Jacques
zuiddesign.nl

Het logo staat schuin omdat het hierbij is toegepast op papier. Tevens met diepte-preeg, een druktechniek waarbij door middel van een stempel een vorm in het papier kan worden gedrukt.
Excuses als dit voor verwarring heeft gezorgd.
Misschien is bijgaande afbeelding iets duidelijker.
Het papier is dus schuin, maar het logo staat wel recht op het papier.

Geen commentaar
net zo mooi, maar voorkeur voor het rechte logo

De letters 'E' staan uiteraard voor opgestapelde boeken.
Ook heb ik geprobeerd snelheid weer te geven.
Indien wijzigingen gewenst hoor ik het graag.
Vriendelijke groet,
Jacques
zuiddesign.nl
je uitleg is niet nodig wat mij betreft: het beeld spreekt voor zich. Fraai logo. Een absolute kanshebber. Hoop er snel op terug te komen. Bedankt!