Goedendag!
Hierbij neem ik graag deel aan uw wedstrijd. Even een kort verhaal over dit ontwerp. Omdat het ontwerp twee namen bevat (FEY en Forever Young) heb ik Forever Young in de spotlight gezet, in plaats van FEY, die nu naast het logo staat. Wel prominent maar komt Forever Young goed over voor de afkorting. Het beeldmerk heeft het idee als blij, positief (persoon), en heeft een vertrouwelijke (kliniek) vorm.
Ik hoor graag wat u er van vindt!
Groet,
Jeremy
Ontwerp een logo voor een nieuwe injectables kliniek (op termijn ook website)
Datum start: 28-07-2014
Datum einde: 28-08-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik vind het beeldmerk erg goed gekozen! Ook prima kleursamenstellingen. Schitterend. Bedankt, Jeremy.
Elsbeth,
Bedankt voor de positieve reactie. Ik zal nader nog enkele voorstellen opsturen met hetzelfde idee. Heeft u nog opmerkingen of wensen?