Dan ziet hij er zo uit, mvg
Datum start: 12-10-2015
Datum einde: 26-10-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


In tegenstelling tot andere logo's is bij mij het beeldmerk duidelijk op zichzelf staand. Ook zonder het woordlogo weet men waar het over gaat. Mvg

Ik heb hier nog een andere helm getekend, duidelijker een veiligheidshelm. Mvg
Goedemiddag, zoals je weet vind ik het logo uitermate geschikt. Zou je misschien het helmpje ook grijs kunnen maken?

Het meest logisch: safe rood net als de helm die staat voor safe en donker voor work net als het tandwiel dat ook staat voor work. Mvg
Het apenstaartje rood ipv safe misschien?

Meer deze richting? Mvg
Deze style bevalt me. Kun je er voor zorgen dat er een duidelijke scheiding is tussen safe en work? Misschien door kleur of iets dergelijks.

Geen commentaar
Goedemorgen Y-graphic design, is het mogelijk om het wat compacter te maken. De letters dichter op elkaar en "Persoonlijke Beschermingsmiddelen" passend te maken aan de hand van de maten van het logo. De verwerking van de o bevalt mij wel.