Gekozen voor abstractie van het idee dus.
Kleuren: bos. Maar dat kan uiteraard anders.
Ontwerp een logo voor een stichting die zich bezig houdt met wildopvangcentra in Nederland en Vlaanderen
- Wedstrijd van: Wildopvang.nl
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-08-2018
Datum einde: 16-08-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ik vind het ontwerp heel mooi, maar minder praktisch als gebruik logo. Meer een ontwerp voor een T-shirt of iets dergelijks. Ik zie niet hoe dit ontwerp met zijn prachtige details en vele verborgen dieren in de vrije natuur op zoiets als een social media account herkenbaar beeld opleveren. Wel heel geschikt voor gebruik briefpapier, maar brieven sturen doe ik maar een paar keer per jaar. Kortom: ik vind het een prachtig ontwerp maar praktisch minder geschikt voor de op te richten stichting.

Kleur van de bedrijfsnaam voor nu even wit gelaten.
Om te voorkomen dat er teveel elementen worden verwerkt, gekozen voor een silhouette die een atmosfeer neerzet.