logo met tagline en key erin verwerkt.
Ontwerp een logo voor een stoer, puur en hip nieuw merk op het gebied van woonaccessoires en lifestyle
- Wedstrijd van: Cosy Creations
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 25-03-2014
Datum einde: 15-04-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij een laatste ideetje. Ik ben het eens met jullie vorige reactie. Ik was ook niet tevreden over de inzending. De opzet die ik had gekozen bleek toch minder geschikt voor jullie naam.

De verhouding tussen Cosy en Creations is verbeterd. Daarnaast heb ik het lettertype gefinetuned. Hopelijk is een van de opties naar wens!
We vinden 'm mooi maar hebben nog geen WOW-gevoel, helaas... Hartstikke bedankt voor je inzet in ieder geval!

Geen commentaar

En een vierde variant.
We vinden het lettertype mooi omdat het exclusiviteit uitstraalt, apart en herkenbaar is (heeft iets 'eigens').Alleen valt nu het woord creations veel meer op dan Cozy (graag ook met S: Cosy).Het is te klein en de letters staan nu wel erg op elkaar waardoor het niet goed leesbaar is. De houtstructuur mag weg.

Hierbij mijn nieuwe voorstellen. Graag hoor ik of een van deze lettertypes aansluit op jullie wensen. Zoniet dan zoek ik met veel plezier verder. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar optie 2. Deze heeft de meest exclusieve uitstraling vanwege het contrast tussen dikgedrukt en dun in combinatie met het eenvoudige lettertype.

Geen commentaar

Geen commentaar

De omlijning en het handgeschreven lettertype zijn gekozen om het warme gevoel te benadrukken.
Het lettertype benadrukt teveel het handgemaakte en te weinig de kwaliteit vd producten (exclusiviteit). Het kader in combinatie met de tagline is erg mooi!