Beste opdrachtgever,
Hier een verder ontwikkeling van mijn vorige concept, de "u" en de "p" samengesmolten tot één vloeiende lijn, met de pijl naar boven voor de vertaling van up en in de p dezelfde vorm verwerkt die de sfeer wekt van een play knop (vooruitgang) (feeling van events). Het ontwerp is natuurlijk aan te passen tot uw wensen.
Ik hoop u geïnspireerd te hebben met mijn concept,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Ontwerp een logo voor een zakelijk evenementen bureau
- Wedstrijd van: serinamaalderink
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-07-2012
Datum einde: 10-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Serina, ik heb je aanmerkingen verwerkt in het volgende concept, de letters meer spatiering gegeven voor visuele rust in het ontwerp en de pijl omhoog in evenwicht gebracht met de letterdikte. Verder een corporate kleur waarbij up de aandacht trekt en het een uniek element van het logo wordt.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde

Beste Serina,
Mijn visie achter dit concept is een krachtig logo in zijn eenvoud. Door de visualisatie van de begin letters word de positieve stijgende lijn (jullie ambitie) weergegeven. Hiernaast een glow als 2e kleur met het idee erachter dat jullie de evenementen glans geven. Ik heb diverse kleurstellingen gebruikt die naar mijn mening passen bij de zakelijke doelgroep.
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Wij vinden dit logo ook erg mooi, het is wel aan de drukke kant. Evenementen moet vervangen worden door Events we zijn met name internationaal gericht.