Uitleg: een helder, fris, vrolijk, opvallend logo met daarin veel symboliek:
Onder 1 , zilvergrijs, dak (zilvergrijs: symbool voor Chique, stijlvol, veelzijdig, ingetogen ),
Positieve Gezondheid uitgewerkt in een spinnenweb met de zes domeinen gesymboliseerd door de 6 ‘bollen’, verbonden door de 6 grijze lijnen,
waarbij de kleuren van de bollen bestaan uit: ‘ferrari’Rood: symbool voor o.a. kracht, passie en energie;
Zomerblauw symbool voor o.a. ruimte, rust; Purper symbool voor o.a. nobel, wijsheid, spiritualiteit en aanzien; Herfstgoud kleur van de herfst, vrolijk, positief, levensvreugde; Oranje : Warmte, vertrouwd en ruimhartig; Briljantgroen symbool voor stralend;
In Zonnebloemengeel: symbool voor vrolijk, opgewekt, toekomst;
de 2 ‘ogen’ boven de ‘u’ van Gul, waarbij in de ‘u’ een lachende mond gezien worden.
Met een verwijzing naar de turkse doelgroep door de witte krimpende maan en een eveneens witte ster in een rood veld in de rode ‘bol’ van de positieve gezondheid-bollen.
Ontwerp een logo waarin de positiviteit wordt uitgestraald.
Datum start: 01-03-2018
Datum einde: 08-03-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Uitleg: een helder, fris, vrolijk, opvallend logo met daarin veel symboliek:
Onder 1 , zilvergrijs, dak (zilvergrijs: symbool voor Chique, stijlvol, veelzijdig, ingetogen ),
Positieve Gezondheid uitgewerkt in een spinnenweb met de zes domeinen gesymboliseerd door de 6 ‘bollen’, verbonden door de 6 grijze lijnen,
waarbij de kleuren van de bollen bestaan uit: ‘ferrari’Rood: symbool voor o.a. kracht, passie en energie;
Zomerblauw symbool voor o.a. ruimte, rust; Purper symbool voor o.a. nobel, wijsheid, spiritualiteit en aanzien; Herfstgoud kleur van de herfst, vrolijk, positief, levensvreugde; Oranje : Warmte, vertrouwd en ruimhartig; Briljantgroen symbool voor stralend;
De opvulling van de twee ‘o’ in zorggroep is in Zonnebloemengeel: symbool voor vrolijk, opgewekt, toekomst;
Dit is ook verwerkt in de 2 ‘ogen’ boven de ‘u’ van Gul, waarbij in de ‘u’ een lachende mond gezien worden.
Met een verwijzing naar de turkse doelgroep door de witte krimpende maan en een eveneens witte ster in een rood veld in de ‘g’ van zorggroep.