Hierbij nog twee variaties op het etiket.
Datum start: 17-01-2014
Datum einde: 01-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Zie het logo voor toelichting.

Bij dezen mijn vormgeving van uw opdracht.
Het logo bestaat, zoals u kunt zien, uit de naam "ICÔNE" en een wapen met daarin drie wijnflessen. De circonflexe uit de merknaam komt terug in de middelste fles en symboliseert, doordat deze naar boven wijst, de hoge kwaliteit van de wijn. De rand onder het wapen zorgt ervoor dat het logo een geheel vormt.
Ik heb voor de kleur geel gekozen omdat deze niet vaak voorkomt in de vormgeving van wijnflessenetiketten, waardoor deze flessen op zullen vallen tussen de andere wijnen. Daarnaast is dit een "rijke" tint geel die naar een luxueus goud neigt. De andere kleuren, zwart en wit, geven het beeldmerk tevens luxe, puurheid en rust.