Een logo voor voedingsdeskundige praktijk VoedStijl. De kleur groen straalt veel vertrouwen uit, maar ook rust, vriendelijkheid en gezondheid. De kleur grijs is in het logo een ondersteunende kleur. Grijs maakt het logo moderner. Het lettertype is strak met een bijzondere vorm in iedere letter, dit maakt het wat losser.
Ontwerp een modern, vriendelijk en professioneel logo voor mijn nieuwe bedrijf: VoedStijl - Food & Lifestyle Coaching
- Wedstrijd van: annemiek lamens
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 26-09-2014
Datum einde: 07-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een logo voor voedingsdeskundige praktijk VoedStijl. De kleur groen straalt veel vertrouwen uit, maar ook rust, vriendelijkheid en gezondheid. De kleur grijs is in het logo een ondersteunende kleur. Grijs maakt het logo moderner. Het lettertype is strak met een bijzondere vorm in iedere letter, dit maakt het wat losser.

Een logo voor voedingsdeskundige praktijk VoedStijl. De kleur groen straalt veel vertrouwen uit, maar ook rust, vriendelijkheid en gezondheid. De kleur grijs is in het logo een ondersteunende kleur. Grijs maakt het logo moderner. Het lettertype is strak met een bijzondere vorm in iedere letter, dit maakt het wat losser.