Beste meneer de Vries,
bij deze mijn inzending. Ik ben een tijd met de kleuren in de weer geweest, mogelijk zit er iets tussen naar smaak. Zo wist ik niet zo goed hoe speels u of hoe duur/chique u de uitstraling wilt hebben. Dit leek mij een tussen weg van die twee. Als u interesse heeft in dit ontwerp en nog aanmerkingen heeft hoor ik het graag. Dan ga ik weer mee aan de slag.
Zo ben ik op mijn ontwerp gekomen:
Het symbool is een omgedraaide V die een groeiende reeks vormt, wat verwijst naar de groei van bedrijven die u faciliteert. Ik heb gekozen voor z'on typografisch symbool om de klasse van het font te behouden.
met vriendelijk groet,
Rens VD
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank voor de inzending. Mooi logo en gedachte. Ik zou zelf alleen ergens bedrijfskundig adviseurs in willen laten terugkomen.