Bewust gekozen om de wens in de briefing om te draaien: Naam groot, en daaronder wat u doet. Uw naam moet uiteindelijk voor de bekendheid zorgen, voedingsadviseurs en diëtisten zijn er tenslotte meer van, maar van de echte 'Van Baar' is er maar 1.
Tevens clean gehouden, zodat toekomstige klanten niet worden afgeleid door de mooiste plaatjes in het logo maar direct zien waar het om gaat. Een diëtist? Ik moet bij Van Baar zijn!
Ontwerp een nieuw logo voor diëtistenpraktijk
- Wedstrijd van: dietistvanbaarSanne2008
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 28-01-2015
Datum einde: 24-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

