Bij deze mijn inzending.
Ik heb ervoor gekozen om een sleutel als logo te gebruiken. Deze straalt een bepaalde klasse uit en de sleutel kan gezien worden als symbool voor het openen van de feestzaal.
De sleutel bevat tevens de letters D en B van Den Bakker.
Verder heb ik gekozen voor een moderne, feestelijke kleur.
Het lettertype van Den Bakker is robuuster en zakelijker, en als tegenhanger heb ik gekozen voor een losser script in de tekst Feestzaal. Deze tegenstelling laat ook de vele mogelijkheden van uw bedrijf zien: van babyborrel tot een gouden jubileum.
Eventueel kan een en ander uiteraard altijd nog helemaal aangepast worden naar uw persoonlijke wens.
ontwerp een nieuw logo voor een feestzaal
- Wedstrijd van: gertkerstens
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-12-2014
Datum einde: 23-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ook niet geheel onbelangrijk is dat dit logo zeer goed toe te passen is in de verwerking van een mooie huisstijl. Denkt u aan menukaarten, visitekaartjes of zelfs bestickering van ramen.