Hoi Andrea,
Bij deze mijn inzending.
Ik zou oppassen dat het niet te kinderlijk wordt, het zijn jong volwassenen. Mocht je kiezen voor de versie waarbij je naam uit het woord rijschool naar voren komt, let dan op dat veel mensen dit niet snel begrijpen. Veel succes met de selectie, ik zal al leuke concepten!
In mijn concept verwijs ik rechtstreeks naar wat het is. De naam rijschool en een auto. Echter wel op die manier weergegeven dat het een heel eigen karakter heeft. En heel belangrijk: eenvoudig van vorm, niet te veel kleuren, omdat het juist dan het meest krachtig is. Zeker als je het gebruikt in reclame op de weg waar al zoveel afleiding is. Simpel van vorm, krachtig, spreekt jong publiek aan, ziet er positief uit, zit wat humor in. Alle kleuren in combinatie met zwart zijn mogelijk!
Ik hoop dat je tot een mooi eindresultaat komt!
Mvg Leoniek
Ontwerp een opvallend en pakkend logo voor vooral jongeren voor een rijschool die staat voor kwaliteit.
- Wedstrijd van: Rijschool Cool
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-08-2014
Datum einde: 04-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

