Andere kleuren combinatie, maar nog steeds steeds het sterke en strakke font. De vierkant is niet helemaal gesloten, wat openheid suggereert. De open vierkant is aan de onderkant dikker (Je komt binnen met een probleem) en hij wordt steeds dunner (Door de professionaliteit van het bedrijf worden klanten goed geholpen waardoor het probleem aan het einde van de rit is opgelost).
Ontwerp een origineel, eenvoudig strak logo in blauwtinten voor mijn juridisch adviesbureau CoLaw
Datum start: 17-01-2016
Datum einde: 05-02-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


*Het vierkant ;)

Hier nog een ontwerp.
In plaats van de kraag een weegschaal, geeft beter weer dat het om jurdische zaken gaat.
Alle combinaties zijn natuurlijk mogelijk.
Als u andere vormen, kleuren of lettertypes wil is dat geen probleem.

Het vierkante ontwerp staat meer voor zakelijkheid en professionaliteit.

Bij het eerste geüploade ontwerp heb ik uitleg staan over het ontwerp.
De open cirkel geeft nog iets meer de openheid en laagdrempeligheid aan.

Hier de wat lichtere variant. Bij het eerste geüploade ontwerp heb ik uitleg staan.
Groetjes,
Nienke Pieters

Hallo,
Hierbij mijn ontwerp van het logo voor uw bedrijf.
Ik heb toch gekozen voor een donkerblauwe kleur, omdat dit wordt beschouwen als professioneel en betrouwbaar en heeft meer een zakelijke uitstraling. De ronde vormen staan voor openheid, net als het schreefloze lettertype. (Dat zijn lettertypes zonder extra streepjes, Arial:schreefloos lettertype / Times New Roman: Schreef lettertype)
Ik heb er voor gekozen om alles in hoofdletters te doen, dat straalt meer kracht uit, maar door de combinatie met het dunne lettertype en de dikkere variant is het goed te zien dat de naam van het bedrijf uit twee delen bestaat.
De kraag staat natuurlijk voor professionaliteit en geeft de zakelijke uitstraling.
Verder zit er nog een witte cirkel in het donkere rondje. Deze cirkel is aan de ene kant wat meer open, wat ook staat voor openheid en dus laagdrempeligheid. (Alsof je zegt: Kom maar binnen).
En nog een streepje tussen de twee zinnen, die ook laagdrempeligheid aan geeft.
Als u ze toch in andere kleuren of varianten wilt dan kan dat ook!
Groetjes,
Nienke Pieters