Ontwerp een pakkend logo voor een coach en trainer op het gebied van persoonlijke ontwikkeling

Datum start: 24-07-2020

Datum einde: 07-08-2020

Totaal budget: € 369.00
Nieuwste inzending
Book cover
shehans

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een flexibel logo dat zowel de helderheid en scherpte, als de warmte en zachtheid symboliseert.
Een logo dat jongeren kan aanspreken, maar in de toekomst ook gebruikt kan worden op de zakelijke markt.

Bedrijfsomschrijving


Onder de naam KOTI verzorg ik training en coaching op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Ik ben op zoek naar een logo voor mijn bedrijf.
KOTI staat voor knocking on the inside, wat afkomstig is uit een gedicht van Rumi.
De betekenis is voor mij dat je feitelijk al bent waar je zijn wilt, maar je dit niet realiseert (non-dualiteit).
Als coach ben ik helder en scherp en tegelijkertijd warm en liefdevol. Kenmerkend voor mij is dat ik de veiligheid en bedding (ondersteuning/backbone) bied waardoor mensen zichzelf durven te laten zien en meer in hun kracht komen. Living the life that is yours.

Doelgroep


Ik richt me op verschillende groepen:
- jongeren tussen 16 en 18 jr.
- jongeren van 18 tot 30 waarbij ik veel werk met thema's rond verbinding, intimiteit en seksualiteit
- spiritueel georiënteerde volwassenen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De woorden training en coaching moeten terug komen in het logo.
in de symboliek vind ik zowel de beweging van binnen naar buiten als gevoel van veiligheid belangrijk.
Ik neig zelf vaak naar de kleuren geel oranje rood, maar sta zeker open voor andere ideeën.

Designer: DEJONGDESIGN DEJONGDESIGN
logo-dejongdesign-hlUEUPg0

Geen commentaar

DEJONGDESIGNDEJONGDESIGN

Beste Meike,

Hierbij de aanpassingen.

Laat maar horen als je ook nog andere kleuren wilt proberen ;)

Groetjes,

Jurjen



Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dejongdesign-h9AVgXI0

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dejongdesign-iyN9x7Ca

Geen commentaar

DEJONGDESIGNDEJONGDESIGN

Beste Koti,

Bij deze mijn inzending.

Voor het principe van non-dualiteit heb ik gekozen voor circels. Waar leggen we de focus. De 1 is een circel met een dunne lijn en de andere een volle circel. Het veld van pure potentialiteit en ...Objectverwijzing, ooit gelezen uit een boek van Deepak Chopra. Je echte zelf, en dat daar buiten... Dat daar buiten is leeg.

Deze circels werken dan het best buiten het logo om als beeldmerk huisstijl.

Voor het logo een creatieve uitstraling gekozen. Met name omdat het doel, nieuwe energie (kleur) en creativiteit biedt.

Alvast veel succes gewenst!

met vriendelijke groet,

Jurjen

kotimeikekotimeike

Hi Jurjen, leuk dat je je zo hebt ingeleefd in de thematiek. Ik vind het losse visitekaartje dat er bij zit nog het meest aansprekend. Met die verticale lijn erin. Ik ben denk ik wel op zoek naar een iets strakker beeld, dat ik ook voor de zakelijke markt kan gebruiken, iets gestileerder misschien? En ik vind het lettertype niet zo mooi, met name die t. Als je zin hebt om nog een beetje ermee te spelen zou ik dat leuk vinden..
dankjewel
meike

DEJONGDESIGNDEJONGDESIGN

Hoi meike!

Bedankt voor de feedback! Dat is geen probleem, ik ga ermee aan de slag ;)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dejongdesign-iM3R9Eoa

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-dejongdesign-hjjiLMQa

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.