Geen commentaar
Ontwerp een pakkend logo voor een coach en trainer op het gebied van persoonlijke ontwikkeling
Datum start: 24-07-2020
Datum einde: 07-08-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij dezelfde versie als hiervoor. Het logo kan dus ook in 1 willekeurig welke kleur worden gemaakt. Maar net voor welke markt je het wilt gebruiken.

Hoi Meike,
Hierbij nieuwe versie. Dit logo wil het volgende zeggen:
- Balans, door de symmetri.
- Zachtheid, door de ronde vormen.
- warmte door kleur gebruik.
- iemand duwt de deuren open naar buiten.
- het woord Koti is nog steeds te lezen, het is een beetje een mind trigger geworden.
Dit is de gekleurde versie. Ik heb ook nog een versie in 1 kleur gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Margriet Pronk.

En nog een versie met de tekst.

Hoi Meike,
Heel blij met je feedback! Een nieuwere versie, wel hetzelfde idee en een strakkere uitvoering.
Ik heb dus een gradient gebruikt, maar het kan ook een gewone effen kleur zijn. Zie laatste voorbeeld. Ik weet niet welke kleur je graag zou willen zien.
Ben benieuwd naar je reactie!
Groetjes,
Margriet.

Goedemorgen Meike,
Toen ik de letters Koti opschreef, kreeg ik vanzelf met mijn handschrift iemand te zien die van binnen uit aan het kloppen was.
Ik heb het verder uitgewerkt en ik hoop dat je het mooi vindt.
Waar ik altijd op let is dat het in 1 kleur ook af te drukken is en dat het klein ook zichtbaar blijft en dat het als alvatar gebruikt kan worden op je website en social media.
Het zou zelfs in zwart-wit kunnen worden gedrukt maar ik heb voor een blauw-groene overgang gekozen.
Groen voor de veiligheid en blauw voor het kunnen ademhalen daarna, weer vrij zijn. De deur gaat immers weer open!
Verder heb ik geprobeerd om in het symbool ook de veiligheid weer te geven (vorm van een huis) en vanaf het dak valt dan de druppel van de i. Dat staat voor mij voor het idee dat je begrijpt wat er aan de hand is.
Feedback is altijd fijn. Dank voor de opdracht!
Groeten,
Margriet.
Hi Margriet, Dankjewel voor je uitleg, dat is heel fijn om er bij te lezen. Ik ben heel enthousiast over de K en de 'omarming' die dat uitstraalt. Het dakje heb ik niet direct iets mee.
Ik merk wel dat ik het nu allemaal iets te rond vind. te kinderlijk misschien?
Ik weet helemaal niet of het zo werkt dat je op basis van deze feedback nog een andere versie zou willen maken, maar ik zou daar wel nieuwsgierig naar zijn.
Hartelijke groet,
Meike
Hoi Meike, dank voor je feedback. Kom later met een nieuwe versie.