Ontwerp een pakkend logo voor een coach en trainer op het gebied van persoonlijke ontwikkeling
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
Een logo dat jongeren kan aanspreken, maar in de toekomst ook gebruikt kan worden op de zakelijke markt.
Bedrijfsomschrijving:
Onder de naam KOTI verzorg ik training en coaching op het gebied van persoonlijke ontwikkeling. Ik ben op zoek naar een logo voor mijn bedrijf.
KOTI staat voor knocking on the inside, wat afkomstig is uit een gedicht van Rumi.
De betekenis is voor mij dat je feitelijk al bent waar je zijn wilt, maar je dit niet realiseert (non-dualiteit).
Als coach ben ik helder en scherp en tegelijkertijd warm en liefdevol. Kenmerkend voor mij is dat ik de veiligheid en bedding (ondersteuning/backbone) bied waardoor mensen zichzelf durven te laten zien en meer in hun kracht komen. Living the life that is yours.
Doelgroep:
Ik richt me op verschillende groepen:
- jongeren tussen 16 en 18 jr.
- jongeren van 18 tot 30 waarbij ik veel werk met thema's rond verbinding, intimiteit en seksualiteit
- spiritueel georiënteerde volwassenen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De woorden training en coaching moeten terug komen in het logo.
in de symboliek vind ik zowel de beweging van binnen naar buiten als gevoel van veiligheid belangrijk.
Ik neig zelf vaak naar de kleuren geel oranje rood, maar sta zeker open voor andere ideeën.
Fabian1
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-