Geen commentaar
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hallo,
Vanuit het idee dat u in stappen begeleiding geeft, dacht ik meteen aan een checklist en wilde ik dit via pengeschreven stijl naar voren laten komen.
het idee van de 3 schetsvormpjes is dat een coach uitlegt wat de balans is op een bord qua voeding, dat ze daar een voorbeeld van tekent tijdens een sessie, #storytelling. Op een simpele wijze, alleen met kleur en dus niet te veel iconen, want anders werd het te druk.
De postit is natuurlijk ook een verwijzing naar planning, maar de kleur geel staat ook voor Energie!
Uiteraard heb ik het groen en rood ook verwerkt in het concept, and totally makes sense, groente vlees en dergelijke.
De nadruk ligt vooral op de blauw geschreven pen stijl met veel witruimte, want dit straalt rust en kracht uit! Naar mijn optiek.
Het komt uiteindelijk allemaal neer op Less is more! ;)
Met vriendelijke groet,
De Jong Experience Design
Pengeschreven staat tevens voor de persoonlijke handtekening, een persoonlijke aanpak bij elke client

Geen commentaar

Geen commentaar