Het logo is in de naam verwerkt.
Het lettertype is van nature ‘open’.
Dit geeft de gelegenheid om het logo te ontwerpen.
De opening voor input en digitale doorstroming via de recht opstaande ‘d’-lijn alwaar de signalen de wereld ingaan. De input bij de ronde van de letter 'd' is even groot als de output van de signalen (digitale doorstroming, radargolven, straling...).
Zelf vind ik dat een logo dat verwerkt is in de bedrijfsnaam een grotere eenheid vormt. Succes!
Ontwerp een persoonlijk logo voor digitaal product
- Wedstrijd van: DigiReceptie
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-05-2016
Datum einde: 06-06-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Het logo is in de naam verwerkt.
Het lettertype is van nature ‘open’.
Dit geeft de gelegenheid om het logo te ontwerpen.
De opening voor input en digitale doorstroming via de recht opstaande ‘d’-lijn alwaar de signalen de wereld ingaan. De input bij de ronde van de letter 'd' is even groot als de output van de signalen (digitale doorstroming, radargolven, straling...).
Zelf vind ik dat een logo dat verwerkt is in de bedrijfsnaam een grotere eenheid vormt. Succes!