Uitgangspunt: merkenzorg, in de zin van bescherming en ontwikkeling, ruimte geven.
Gedachte daarbij de standaard toevoegingen bij veel logo’s: Trademark (TM, R) en Copyright (C).
Copyright als meest brede daarvan gekozen: omvattende alles wat geschreven is.
Beeldmerk is afgeleid van C in cirkel. De C is uitgespaard in de cirkel, maar loopt het beeld uit. Over blijft de gebogen vorm, die beschermend om de andere figuur heen gaat. Tegelijk geeft deze figuur ook ruimte voor voortgang; het blauw object kan zich bewegen.
Groen gekozen als kleur voor zekerheid en leven (als de natuur). Blauw als zakelijke kleur; merken zijn doorgaans zakelijk gericht.
Ontwerp een sprekend logo modern en strak voor een europees opererend promotie bedrijf!
Datum start: 16-02-2013
Datum einde: 16-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

