Ontwerp een sprekend logo modern en strak voor een europees opererend promotie bedrijf!

Datum start: 16-02-2013

Datum einde: 16-03-2013

Totaal budget: € 199.00
Nieuwste inzending
Book cover
design013

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwikkel een modern logo dat grote merken aanspreekt, het logo moet profesioneel overkomen bij grote bedrijven, niet direct voor de particulier bestemd.
Wij zijn een nieuw bedrijf, die een produkt/merk voor andere bedrijven vergroot, op bijvoorbeeld, concerten, evenementen, beurzen, overal om de doelgroepen te bereiken van onze clienten, in welke vorm dan ook.
Ook in het buitenland!

Bedrijfsomschrijving


Brand Care Europe, is onze naam wij zijn zoals eerder gezegd een nieuw bedrijf dat een merk vergroot voor derden, op bijvoorbeeld evenementen, concerten, beurzen, eigenlijk op alle plaatsen waar de doelgroep bereikt kan worden van onze clienten.
Ook wel promotions of produktions genaamd.
Ik ben zelf nogal precies en creatief in het bedenken van akties, ik houd van snel begrip en logisch.

Doelgroep


alle grote bedrijven die reclame maken en behoefte hebben aan onze service.
De doelgroepen worden bepaald door onze clienten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


de basis dient rood, wit en blauw te bevatten, echter mag dit in het voorbeeld ook afwijken.
Het lettertype moet modern zijn, en van deze tijd, net als het logo

Designer: bollandbeeld bollandbeeld
logo-bollandbeeld-1AqWwUN6

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-bollandbeeld-0YWo8bz6

bollandbeeldbollandbeeld

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstellen voor het logo van Brand Care Europe.
Het beeldelement refereert naar het icoon van het uitzichtpunt. Brand Care versterkt het zicht op het merk en het product van de opdrachtgever. Door de promotieacties van BCE wordt de 'uitstraling' vergroot, dit is ook in het beeldelement verwerkt.
In de kleurstelling heb ik gekozen voor een neutraal, wat donkerder blauw. In het beeldelement zijn meerdere, frisse kleuren gebruikt, om de diversiteit van zowel de opdrachtgevers als de promotieacties weer te geven.
1: logo met blauwe punt.
2: logo met rode punt, beeldelement verfijnd met tintverschil.
3: logo kan ook zo geplaatst worden, bijv. op banners, vlaggen etc.

Logo 4 is een variant. het accent ligt hier op de letters bce. De e van Europe wordt gevormd door het beeldelement.

Uiteraard zijn kleuren etc aan te passen. Ik hoop dat de voorstellen u aanspreken en ben benieuwd naar uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
J. Bolland

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.