Geen commentaar
Ontwerp een sprekend logo modern en strak voor een europees opererend promotie bedrijf!
Datum start: 16-02-2013
Datum einde: 16-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn voorstellen voor het logo van Brand Care Europe.
Het beeldelement refereert naar het icoon van het uitzichtpunt. Brand Care versterkt het zicht op het merk en het product van de opdrachtgever. Door de promotieacties van BCE wordt de 'uitstraling' vergroot, dit is ook in het beeldelement verwerkt.
In de kleurstelling heb ik gekozen voor een neutraal, wat donkerder blauw. In het beeldelement zijn meerdere, frisse kleuren gebruikt, om de diversiteit van zowel de opdrachtgevers als de promotieacties weer te geven.
1: logo met blauwe punt.
2: logo met rode punt, beeldelement verfijnd met tintverschil.
3: logo kan ook zo geplaatst worden, bijv. op banners, vlaggen etc.
Logo 4 is een variant. het accent ligt hier op de letters bce. De e van Europe wordt gevormd door het beeldelement.
Uiteraard zijn kleuren etc aan te passen. Ik hoop dat de voorstellen u aanspreken en ben benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
J. Bolland