Ontwerp een sprekend logo voor de website Toekomst Verkenning Flevoland (TVF)

Datum start: 15-09-2014

Datum einde: 29-09-2014

Totaal budget: € 206.00
Nieuwste inzending
Book cover
MWC

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wie ontwerpt een logo voor de website Toekomst Verkenning Flevoland (TVF)? De TVF is een ‘beleidsinstrument’ van GGD Flevoland bedoeld voor gemeenten en zorgprofessionals en biedt informatie over bevolkingssamenstelling, gezondheid, leefstijl, preventie, veiligheid en zorg. De TVF vertoont niet alleen cijfers, ook maakt de website een vertaalslag naar beleid en wat dit betekent voor de toekomst. Het doel is dat de doelgroep de informatie op de site gebruikt bij hun kennisvergaring over de eerder genoemde thema’s en hun acties of (beleids)plannen daaromtrent.

TVF is een product van GGD Flevoland. Daarom is het van belang dat het nieuwe logo kenmerken van de huisstijl van GGD Flevoland in zich heeft. Hierbij kan gebruik gemaakt worden van onderstaande kleurcodes van het GGD logo. Verder is het belangrijk dat TVF zowel afgekort als uitgeschreven staat. Eventueel mag de slogan “alles over gezondheid en zorg in Flevoland op één website” vermeld worden, maar dit is geen must.

Bedrijfsomschrijving


Publieke gezondheidsdienst GGD Flevoland

Doelgroep


gemeenteambtenaren en gezondheidsprofessionals

Kleuren, favoriete logo's, must haves


kleurcodes GGD logo:
Blauw:
RGB: 26;44;84
cmyk: 100 / 72 / 0 / 56
web: #1A2C54
pms 282

Geel:
rgb: 254 / 200 / 15
cmyk: 0 / 18 / 100 / 0
pms 7406
web: # FEC80F

Designer: haug haug
logo-haug-LwoYWMz2

haughaug

Beste opdrachtgever,

Hierbij de aanpassing van het ontwerp.Ik hoor graag weer!

Met vriendelijke groet Annemarie

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-haug-JHI2HUrQ

haughaug

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn ontwerp voor jullie logo.
Ik hoor graag eventueel commentaar.
Met vriendelijke groet Annemarie

TVFGGDTVFGGD

Deze scoort minder goed, doordat het wash-out effect minder past bij de huisstijl van de GGD en het zo minder 'sterk/krachtig' staat.

Gr. Linda

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.