Hierbij een aangepaste versie nav jullie commentaar.
mvrg Wim H & R Grafisch Design
Ontwerp een sprekend logo voor de website Toekomst Verkenning Flevoland (TVF)
Datum start: 15-09-2014
Datum einde: 29-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Deze spreekt ons erg aan, evenals degene met Flevoland achteraan. Toch nog wel een paar punten: de V zou geel mogen; 'Toekomst' en 'Flevoland' zijn slecht leesbaar, blauw zo mogelijk beter staan; de slogan is vrij klein, dit zou beter leesbaar zijn als 'in één website' weggehaald wordt.

Hierbij een tweede aangepaste versie nav jullie commentaar met Flevoland achteraan.
mvrg Wim H & R Grafisch Design

Hierbij een voorstel voor een logo, met en zonder GGD logo. Graag vernemen wij uw reactie.
mvrg H & R Grafisch Design

Hierbij een voorstel voor een logo, met en zonder GGD logo. Graag vernemen wij uw reactie.
mvrg H & R Grafisch Design
Dit logo spreekt ons erg aan, past goed bij de huisstijl van de GGD en alles is erin verwerkt waar het voor staat, zelfs het GGD logo. Wel nog met één kanttekening, het plattegrond van Flevoland lijkt ons mooier helemaal links. Dan is de afkorting TVF en toekomst verkenning flevoland niet onderbroken.
gr. Linda