Logo voor TVF,
Een heel verhaal als je dit in een logo of beeld wil uitleggen!
Daarom heb ik gekozen voor een typografische aanpak die klip en klaar vertelt waar het om draait.
Het logo van de GGD toegevoegd om het beleidsinstrument meer status te geven en een duidelijke afzender. Alleen kleuren overnemen werkt niet, je bent met een de identiteit van de GGD kwijt! (Zou dan zo maar een actie van Kwik Fit o.i.d. kunnen zijn)
Door, ‘Toekomst Verkenning Flevoland’, typografisch meer aandacht te geven maakt duidelijk waar dit logo voor staat.
De hoofdletters op een geel vlak zorgen voor een goede balans met het GGD logo.
Als dit beleidslogo een lang leven tegemoet gaat en GGD TVF is een begrip geworden, dan is het de overweging waard om alleen verder te gaan met de zes letters in ‘pijl-vorm’, als logo.
Tot slot de pay off, ik heb hier ‘in Flevoland’ weggelaten, het staat er immers met grote letters boven. De pay off zou ook weg gelaten kunnen worden, (of vervangen door een ‘spitsere’ regel) GGD staat er voor en zegt naar mijn idee voldoende.
Voor meer info,
jeroenvellekoop.nl
Ontwerp een sprekend logo voor de website Toekomst Verkenning Flevoland (TVF)
Datum start: 15-09-2014
Datum einde: 29-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

