En de iets serieuzere versie!
Ontwerp een stoer logo voor een klein startend mediabedrijf
- Wedstrijd van: BraafMedia
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 28-10-2014
Datum einde: 10-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bij deze nog een ontwerp! Met een knipoog!
Ja, hij is wel grappig. Maar uiteindelijk toch gekozen voor een ander ontwerp. Dank in ieder geval voor je inzendingen!
Vr. groet,
Elise

Wellicht is dit dan meer in de richting?
1 kleur, 2 verschillende fonts. Stoer en simpel!
Met vriendelijke groet,
Mattijs
Beste Mattijs, logo is mooi uitgelijnd. Letters zijn leuk. Tegen ons eerder commentaar in en na de inzendingen die we gezien hebben, laten we de afkorting BM liever los en plaatsen we daar een functioneel plaatje dat een link met film of nieuwe media heeft. Iets grappigs/ creatiefs.

Beste BRAAFMedia,
Bijgevoegd mijn eerste logo ontwerp.
Het ontwerp is;
- Duidelijk en herkenbaar
- Het beeldmerk kan prima als icoon voor de apps worden gebruikt.
- Simpel, maar de link met film/video is wel gelijk duidelijk
Op basis van uw feedback kunnen eenvoudig aanpassingen worden gemaakt. Ik kan bijvoorbeeld nog meerdere kleurvoorstellen en voorstellen met andere lettertypen doen, gebaseerd op uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Mattijs
Dank je wel voor het logo. Helaas is het niet wat we zoeken. We vinden het te zakelijk en missen iets grappigs en stoers. De afkorting bovenaan in het filmrolletje vinden we overigens wel mooi.