Hier ziet u de schets van hoe de homepagina van de website is opgebouwd. U kunt denken aan gekleurde iconen die de stijl dragen van deze huisstijl (kleur en lijndikte) wanneer u bijvoorbeeld onder het kopje aanbod diverse opties wil tonen.
Ontwerp een strak en uitnodigend logo voor een nieuwe psychotherapiepraktijk
- Wedstrijd van: pphazenkamp
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-08-2016
Datum einde: 02-09-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



De website is herkenbaar aan de kleuren en het logo dat ook in het wit op een gekleurde achtergrond goed werkt. Door de grote typografie is het makkelijk en goed leesbaar voor de bezoeker. Hierin heb ik al rekening gehouden in het logo en dit kan dus worden doorgevoerd op de hele website. De kleuren ogen vriendelijk en zacht, dit zijn kleureigenschappen die de praktijk goed representeren. (Het is enkel een schets om te laten zien hoe het zich uit door de hele huisstijl)

Schets voor de website. Zoals u kunt zien doen de kleuren het hier goed. Het geeft een frisse moderne uitstraling en door het gebruik van grote typografie en kleurvlakken wordt het strak en is het helemaal van deze tijd.
u kunt natuurlijk iedere gewenste afbeelding plaatsen op de website.

Hierbij een optie voor het briefpapier. Wellicht voor diverse informatie kunt u diverse kleuren inzetten. Ik zie ook kansen voor visitekaartjes op deze manier.

Beste Hazenkamp,
hierbij mijn voorstel voor uw logo. Ik vind het zelf altijd spannen om een typografisch beeldmerk te maken en hierin de balans te vinden tussen een woordmerk en een beeldmerk. In dit logo heb ik gewerkt met kleuren die door de hele huisstijl terug kunnen komen, zowel in print als voor web. In mijn volgende inzendingen ziet u een schets voor briefpapier en een snelle opzet voor een website. Ik denk dat u juist zult opvallen tussen alle psychotherapiepraktijken met dit logo omdat zij allemaal gebruik maken van een extra toevoeging. Hopelijk ziet u ook de potentie in dit woordmerk. De typografie die ik heb gebruikt is legaal te gebruiken en is geschikt voor zowel print als web.
Ik zie uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Sharon Vos